menuordersearch
alinkala.ir

پرسش های متداول ,

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.
چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود ، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید ، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می نمایید.
به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می رسد ؟
جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما می باشد و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی  به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می بخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین فروشگاههای درای نماد اعتماد الکترونیکی کاملا احراز هویت و مکان شده اند و موظف به پاسخگویی در برابر مشتری هستند. راهکار ساده تر فروشگاه اینترنتی آلین کالا برای مشتریان سخت گیر استفاده از سرویس پستی پرداخت در محل است که در این روش پس از تحویل کالا توسط پست جمهوری اسلامی مبلغ آن را پرداخت می نمایید.
 
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟ دیگر راههای خرید چیست؟
اگر توان ثبت نام و ثبت سفارش آنلاین را ندارید و یا مایل به عضویت در سایت نیستید میتوانید با ما تماس بگیرید تا سفارش بصورت تلفنی انجام گیرد و یا سفارش را پیامکی انجام دهید، آسان ترین راه برای ارتباط آنلاین و 24ساعته، ثبت سفارش و هرگونه سوال و مشاوره در مورد کالا و خدمات تا لحظه تحویل کالا با تلگرام شماره 09145168525 و آیدی(alin_kala@) میباشد. ولی برای خرید مستقیم از سایت با وجود اینکه بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید. عضویت در سایت فقط چند دقیقه طول می کشد و نیاز به معرفی ایمیل در سایت دارد ولی تمامی فاکتورها و تراکنش ها برای همیشه در قسمت (تراکنش ها) دراختیار شماست. 
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
(فعلا جهت کادوپیچی کالای مورد نظرتان فقط با تماس تلفنی و  تلگرام شماره 09145168525 و ادمین کانال تلگرام آلین کالا alinkala@ این امکان فراهم است).
پس از ورود به حساب کاربری خود و اضافه کردن کالای مورد نظر در صفحه سبد خرید ، بخش " ارسال کالا به عنوان کادو " وجود دارد ، از این قسمت کاغذ کادو مورد نظرتان را می‌توانید از بین طرح‏‌های عرضه شده در سایت متناسب با سلیقه و مناسبت هدیه انتخاب کنید تا بسته شما کادو و ارسال شود.
 
روش های ارسال کالا چگونه است ؟

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می شود که به خواست خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید :

  • پست پیشتاز
  • پست تیپاکس
  • پست سفارشی
  • باربری
  • پیک موتوری

همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود ، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد . بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می شوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص می شوند.

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟
برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.
خرید پیامکی آلین کالا چیست؟
چگونگی خرید پیامکی بدین صورت است که نام و نام خانوادگی خریدار و سپس آدرس دقیق پستی و کدپستی درج شده و در آخر نام  کالای انتخاب شده و مدل آن را به سامانه پیامکی  10002001000800(هزار.دویست.هزار.هشتصد)  ارسال نمایید، لطفا برای ارسال پیامک  به شماره سامانه دقت فرمایید تا کالای مورد نظر شما بدون وقفه و اشکال هرچه سریعتر ارسال گردد.
میخواهم مستقیما از سایت خرید خود را انجام دهم و شماره سفارش و شماره پیگیری دریافت کنم، چگونه از درگاه بانکی سایت پرداخت و به اصطلاح خرید آنلاین را انجام دهم؟

شما با تمامی کارت های عضو شتاب می‌توانید از محصولات موجود در آلین کالا استفاده نمایید. کارت اکثر بانک‌ها از جمله بانک ملت، ملی، تجارت، پارسیان، پاسارگاد، کشاورزی، سامان، اقتصاد نوین، سرمایه،پست بانک، بانک شهر و بانک صادرات و … از سامانه شتاب پشتیبانی می‌کنند.

     نتیجه تصویری برای شبکه شتاب                                       
  • اطلاعات مورد نیاز برای خرید با کارت بانکی:
هر کارت عضو شتاب، یک شماره 16 رقمی بر روی خود دارد. شما می ‌بایست برای خرید اطلاعات زیر را در مورد کارت خود داشته باشید:
1. شماره 16 رقمی روی کارت
2. کد اعتبارسنجی دوم (CVV2) که یک عدد سه رقمی یا چهار رقمی است (عموما در پشت کارت)
3. ماه و سال انقضای کارت که بر روی آن حک شده است.
4. رمز دوم (رمز اینترنتی) که از طریق  دستگاه خود پرداز بانک خود آن را تنظیم می‌کنید.

همانطور که مشاهده می‌شود، سه مورد اول با داشتن کارت قابل دسترس هستند و فقط باید آنها را از روی کارت بخوانید. رمز اینترنتی (رمز دوم) نیز می‌بایست یکبار از طریق دستگاه خودپرداز بانک شما تنظیم شود. اگر این رمز را تنظیم نکرده اید، یکبار کارت خود را وارد خودپرداز بانک صادرکننده کارتتان کرده و گزینه تغییر رمز دوم را انتخاب کنید. توجه کنید که این رمز، با رمز اصلی کارت شما که با آن پول برداشت می‌کنید تفاوت دارد.
(رمز دوم همان رمز خرید اینترنتی و خرید مجازی میباشد)
نکته مهم : پس از تکمیل اطلاعات و انجام پرداخت به صفحه مرور خرید و مشاهده مبلغ، شماره ارجاع، نوع کارت و... هدایت می شوید که حتما بایستی دکمه    را بزنید تا عملیات پرداخت با موفقیت انجام شود
درگاه بانکی سایت شما چیست و چقدر قابل اطمینان است؟
درگاه بانکی فروشگاه اینترنتی آلین کالا از شرکت به پرداخت بانک ملت می باشد که در آخرین مرحله پرداخت آنلاین شما به صفحه شاپرک منتقل میشوید و در آن با امنیت کامل می توانید عملیات پرداخت را انجام دهید، توجه نمایید که اطلاعات کارت شما تماما در صفحه شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک وارد می شود و فقط نتیجه تراکنش و کد رهگیری به سایت آلین کالا انتقال می یابد. (تمامی درگاه های بانکی برای انتقال پول به درگاه شاپرک منتقل می شوند و این روند یکسان است)
شرایط بازگشت کالا چگونه میسر می باشد؟

محصولات فروشگاه آلین کالا طبق شرایط فروش دارای 7 روز ضمانت برگشت می باشد و در صورت بازگشت کالا که جزئیات در صفحه 7 روز ضمانت بازگشت کالا  توضیح داده شده و مطابق شرایط آن اعمال خواهد شد. پس حتما این شرایط را قبل از استفاده از محصول مطالعه فرمایید.

بصورت خلاصه ابتدا بایستی با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته تا مشکل در سیستم ثبت و  هماهنگی لازم جهت بازگشت کالا انجام گیرد. مخصوصا کالاهای دارای نقص و ایراد ظاهری و شکستگی باید فورا به ما گزارش شود.

بعد از برگشت کالا، توسط کارشناس فنی دلیل برگشت کالا بررسی خواهد شد. اگر مشکل ایجاد ذاتی باشد یا مدل و رنگ کالای دریافت شده مغایر با کالای درخواستی مشتری  باشد، کالای سالم جایگزین و ارسال خواهد شد و اگر کالا موجود نباشد مبلغ پرداختی به حساب شما برگشت داده خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر بخش 7 روز ضمانت بازگشت کالا را مطالعه کنید.

 

اگر مشکل من اضطراری بود یا اینکه جواب سوالم را درون سایت و حتی در پرسش های متداول نیافتم، چکار کنم؟

اگر هرگونه سوال و یا مشکلی در طی خرید و سفارش و پرداخت و ... داشتید و یا نیاز به توضیح و مشاوره بیشتری بود راه حل بسیار راحتی برای شما داریم. راه ارتباطی ما در تلگرام در اغلب ساعات شبانه روز در اختیار شماست. از طریق راه ارتباطی تلگرام بصورت آنلاین پاسخ شما را در اسرع وقت خواهیم داد، حتی در صورت نا آشنا بودن با فرآیند خرید اینترنتی در سایت از طریق تلگرام و یا واتساپ سفارش شما را پذیرش و ثبت خواهیم نمود. فقط کافیست شماره 09145168525 را در گوشی خود ذخیره نموده و به ما در تلگرام، واتساپ و سروش پیام دهید یا اینکه جهت ارتباط ساده تر با ما پیامک ارسال کنید. البته راههای ارتباطی دیگر ما نیز جهت سوالات و ابهامات شما برقرار می باشد، پشتیبانی 35622053-044 و 09145168525 جهت تماس و ایمیل ما نیز آماده پاسخگویی به شماست.

Copyright alinkala © 2016 - 2019